Klantenservice

Home & Living BV verkoopt enkel producten die voldoen aan de hoogste kwaliteits- en veiligheidseisen. Ondanks dat kan er altijd een probleem tussendoor sluipen. Bij voorbaat onze excuses daarvoor. Onze partners en wij stellen er alles voor in het werk om u zo snel en goed mogelijk te helpen.


Klantenservice Home & Living BV

De Klantenservice beantwoordt uw vraag binnen 48 uur. Ook in de late uren en het weekend proberen wij u zo spoedig mogelijk van een duidelijk antwoord te voorzien.

Neem bij het indienen van uw vraag de volgende 5 punten in acht:

  1. Omschrijf uw exacte vraag of probleem;
  2. Vermeld bij een probleem wanneer dat is ontstaan;
  3. Verstuur ter verduidelijking (waar mogelijk) een foto, screenshot of bankafschrift mee en uiteraard de geldige aankoopbon;
  4. Als u reeds besteld heeft, maar er iets mis is gegaan met de levering, stuur dan ook het Ordernummer/Relatienummer mee;
  5. Geef aan wat u als beste oplossing voor het ontstane ongemak adviseert.


Contactgegevens hoofdkantoor

Postbus:
Postbus 4306
5004JH Tilburg 

Bezoekadres:
Jellinghausstraat 15
5048 AZ Tilburg, Holland
Klik hier voor de routeplanner.

Contact:
cs@homeandlivingshop.com
0900-9997779 (max 1euro p/g) 
Bereikbaar van Maandag t/m Vrijdag tussen 08.30-17.00 uur (wij pauzeren van 12:30 tot 13:00uur)

Btw-nummer: NL857024176B01
Kamer van Koophandel in Tilburg onder nummer 67489702.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »